Afscheid op Zeebrugge

2 september 2009 - Zeebrugge, België

Vandaag zijn we Martin en Jeffrey weg wezen brengen naar Zeebrugge om 8 uur 's ochtends, een reis van ongeveer 2,5 uur. Het was even zoeken in het havengebied, maar uiteindelijk hebben we het gevonden hoor, we mochten zelfs mee de boot op voor een rondleiding, wat natuurlijk fantastisch was!!!! We hebben ze eerst geholpen met de bagage zeulen naar hun hutten, daarna hebben we veel foto's gemaakt van de boot en andere mensen ontmoet die daar op de boot werken zoals de "Kapitein en de Kok" Allebei attente personen en harstikke aardig. o.a. waren er ook veel "Filipijnen" die heel behulpzaam waren. Om half 1 moesten we van de boot af en namen afscheid van Martin en gingen we weer huiswaards,  Het was een hele leuke dag en een goede indruk gekregen van zijn stageplek.

We proberen iedereen zoveel mogelijk op de hoogte te houden van zijn reis naar "Nieuw Zeeland!"

Geschreven door Miranda,

1. Henk:
    2 september 2009
    Toen wij uit "Rott" sorrie Zeebrugge vertrokken !!
    Martin een hele fijne reis. En hou je taai ,goser !!!

Henk
  2. Nora:
    3 september 2009
    Wij willen je een goede vaart wensen ,het aftellen is voor ons begonnen
    Hopenlijk gaan deze maanden voor ons net zo snel als voor jou??
    Geniet van reis waar jij nu heen gaat,kunnen wij alleen van dromen .
    Daarom tot gauw xxxx
  3. Bart & Anneke Haan:
    4 september 2009
    Inmiddels zal je nu wel op de grote plas vertoeven en ben je al enigszins gewend aan je "nieuwe huis" en je nieuwe collega's.Hou je haaks joh en geniet met volle teugen van dit avontuur.

"Ome" Bart en Anneke